رنگ پذیر بودن فایبرسمنت برد!مزیت یا ضعف؟
نوشته شده توسط : adorn

همانطور که می دانید ظاهر فایبرسمنت برد به طور کلی خام است و تقریباً رنگ سیمان مورد استفاده در ترکیب آن است. البته می توان فایبرسمنت بردهایی که در ترکیب آنها دانه بندی رنگی مانند Eternit وجود دارد را از این دسته جدا دانست. فایبرسمنت برد به طور کلی مانند سیمان عمل می کند و با رطوبت ناشی از بارندگی یا بخار در هوا ، مشکلی برای آن ایجاد نمی شود و سالها دوام می آورد. با توجه به این موضوع که این روزها در طراحی و اجرای نمای ساختمانها از طرح های مدرن و رنگی یکدست یا تنالیته مختلف به عنوان متریالی جذاب و کارا برای ایجاد نمای مدرن استفاده می شود نیاز به رنگ آمیزی سمنت برد بسیار احساس می شود.

رنگ پذیر بودن فایبرسمنت برد!مزیت یا ضعف؟

برای رنگ آمیزی فایبرسمنت برد، باید پشت پنل فایبر سمنت برد با عایق مخصوص آب بندی (سیل) پوشش داده شود تا از نفوذ آب از پشت پنل و طبله کردن رنگ جلوگیری شود. باید توجه داشت که برای رنگ آمیزی نمای سمنت برد حتما باید از رنگهایی که تنفس پذیر هستند مانند رنگهای پایه آب(آکریلیک) مخصوص نما استفاده کرد ، قبل از رنگ آمیزی باید از پرایمر مخصوص سمنت برد برای ایجاد بستر مناسب و بدون آلودگی و گرد و غبار و برای چسبندگی بهتر رنگ به فایبر سمنت برد استفاده کرد. برای ایجاد سطح یکپارچه و بدون درز قبل از رنگ آمیزی باید از پلاستر مخصوص سمنت برد(بتونه سمنت برد) استفاد کرد.

چگونگی اعمال رنگ روی فایبرسمنت برد

برای اعمال رنگ روی فایبرسمنت برد ، ابتدا باید سطح نما را از گرد و غبار یا احتمالاً لکه های گچ و سیمان تمیز کنید. پس از تمیز کردن سطح ، اتصالات و تقاطع گوشه های بیرونی و داخلی و اطراف پنجره ها و محل تلاقی فلاشینگ ها باید با چسب پلی اورتان آب بندی شود. همچنین چسب باید در مفاصل بین دو پنل که به صورت مفصل انبساطی قرار گرفته اند تزریق شود. همچنین ، در روکش هایی که از فایبرسمنت برد ساده استفاده می شود ، باید از عملیات بتونه کاری روی پیچ ها استفاده کرد.
رنگ پذیر بودن فایبرسمنت برد!مزیت یا ضعف؟

اجرای طرح های متنوع و زیبا بر روی فایبرسمنت برد با استفاده از رنگ

اجرای طرح های مختلف ، متنوع و زیبا بر روی فایبرسمنت برد با استفاده از رنگ های پتینه از گزینه های دیگری است که می توان از آنها در داخل بنا و یا در نما از آن استفاده نمود . فایبر سمنت برد طرح بتن ، اجرای طرح کهنه کاری و طرح های سنتی می تواند مانند تابلو های نقاشی با ابعاد بزرگ نقش موثری در خلق فضای داخلی داشته باشد .

مدرن سازان رادیس با کادری مجرب و متخصص سعی در اجرای تخصصی و صحیح این نما و از بین بردن مشکلات ناشی از پس از نصب این نما دارد. تیم مهندسی مدرن سازان رادیس طرح دلخواه شما را با رعایت کامل اصول و استانداردهای ساز و کار خشک فایبر سمنت برد و کی پلاس اجرا می کنند. تیم فروش مدرن سازان رادیس با بروزترین قیمت ها و تخفیف های ویژه پاسخگوی شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شرکت مدرن سازان رادیس این اطمینان را به شما می دهد که فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به شروع کار با فایبرسمنت با شرکت مدرن سازان رادیس که نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد در ارتباط باشید . همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه رادیس بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: